ﮔﺎﻫﯽ ﻭﻗﺘﺎ ﺑﺎﯾﺪ یه ﻧﻘﻄﻪ ﺑﺬﺍﺭﯼ.....
ﺑﺎﺯ ﺷﺮﻭﻉ ﮐﻨﯽ
ﺑﺎﺯ ﺑﺨﻨﺪﯼ
ﺑﺎﺯ ﺑﺠﻨﮕﯽ
ﺑﺎﺯ ﺑﯿﻔﺘﯽ ﻭ ﻣﺤﮑﻤﺘﺮ ﭘﺎﺷﯽ
ﮔﺎﻫﯽ ﺑﺎﯾﺪ ﯼ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺧﻮﺷﮕﻞ ﺑﻪ ﻫﻤﻪ ﺗﻠﺨﯽ ﻫﺎ ﺑﺰﻧﯽ ﻭ ﺑﮕﯽ:
ﻣﺮﺳﯽ ﮐﻪ ﯾﺎﺩﻡ ﺩﺍﺩﯾﻦ ﺟﺰ ﺧﻮﺩﻡ ﮐﺴﯽ ﺑﻪ ﺩﺍﺩﻡ ﻧﻤﯿﺮﺳﻪ . .

ما را در سایت یه دختر دیوونه دنبال میکنید
برچسب: مرسی خانم دکتر,مرسی تتلو,مرسی که هستی, نویسنده: بازدید: 30