واقعا منحرفیا.....

خرید بک لینک

این پست رو برا دوستای منحرفم گذاشتم متاسفم اما نمیتونم برا همتون بزارم اگه میخواین بخونینش ادرس

ایمیل یا وب سایتتنو بگین تا رمز ادامه مطلب رو بگم....

قزوینه تو خیابون به یه خانومه شماره میده! خانومه میگه الاغ من زنتم!!! قزوینه میگه اکرم تویی!!! خوشگلی ها پدرسگ!!! تاحالا ازجلو ندیده بودمت!!!

یادته اون دفعه اومدی دستمو گرفتی بردی یه جای خلوت!


تندی شلوارت رو کشیدی پایین!!


منم هر چی آب داشتم ریختم لای پات!


(برگی از خاطرات یک آفتابه!!)

زن:خيلي بزرگه! مرد:عادت ميکني.


زن:از پشت درد ميگيره! مرد:جا باز مي کنه.


زن:نمي خوام! مرد:خيلي بزرگه؟


زن:آره. مرد:بگم يه کفش ديگه بيارن؟

اون چيه که اگر پسر نداشته باشه بهش زن نميدن ؟ اولش(ک)، آخرش (ر)


جواب : کار

اون چیه که درازه ، سیخه ، وایمسه ، هیچکار نمیکنه ، فقط وقتی هیجان زده میشه تف میکنه؟؟؟؟؟؟؟


علی دایی


اون چيه كه لاي سينه رد ميشه........ روي رون كشيده ميشه......... يهو ميره توووو قفل ميشههه........................................هي عمووووووووو چقدر فكرت منحرفه،

كمربند ايمنيه ديگه

یه دختر دیوونه...

ما را در سایت یه دختر دیوونه دنبال می‌کنید

برچسب: واقعا,منحرفیا, نویسنده: بازدید: 38 تاريخ: سه شنبه 28 شهريور 1396 ساعت: 16:08

صفحه بندی