شاید زبونم تند باشه...
شید نتونم احساساتمو به زبون بیارم..
اما به والله منم دخترم...
شاید مغرور..
شاید سنگدل..
شاید یخی...
اما در آخر دخترم....
ولی دختر بودنم دلیل بر ضعیف بودنم نیست...
دلیل نمیشه حرف زور بشنوم...

ما را در سایت یه دختر دیوونه دنبال میکنید
برچسب: شاید مردم حواسم نیست,شاید وقتی دیگر,شاید این جمعه بیاید, نویسنده: بازدید: 7