یه دختر دیوونه

متن مرتبط با «بنده خدا بودن» در سایت یه دختر دیوونه نوشته شده است

بنده خدا

  • کم آوردم خدا جون....

  • نیلوبلاگ

    فکرشم نمیکردم با دیدن یا دست زدن بهش اینجور داغون بشم.. میدونستم دوسش دارم ولی نه تا این حد ... وقتی دستمو رو سیماش کشیدم .. وقتی صداش تو فضا اکو شد ... نتونستم خودمو کنترل کنم... فقط یه بار بهش دست زدم چون میدونستم کنترل کردنم سخت میشه .. یه بار.... همونم برای منی که مدتهاست بی تابشم خیلیه.... اتفاقای بعد از اون هم باعث شد اوضاعم داغونتر بشه... خداجون وقتی ازت اجازه ی داشتشنشو خواستم ردم کردی... پس چرا داری عذابم میدی... با دیدنش از دور ... با حسرت داشتنش... چرا اونو بهم نشون دادی وقتی نمیذاری...

    ادامه مطلب